Thursday, 12 January 2012

HIDUP TENANG REZEKI TERBUKA LUAS.






 Muhammad Rosdi
Hubungi:017-9488 244 (wassap / telegram) 

Ebook Kursus HIDUP TENANG REZEKI TERBUKA LUAS melalui teknik dan rahsia Quantum Rezeki .
Dibahas secara halus dan detail. Anda akan mengetahui kenapa? Mungkin anda bertanya...

  • Kenapa anda masih belum berjaya?
  • Kenapa banyak usaha anda mememui kegagalan?
  • Kenapa anda selalu kesempitan?
  • Kenapa hutang bertambah banyak?
  • Kenapa nasib baik tidak menyebelahi anda?
  • Kenapa bisnes anda gagal?
  • Dan banyak lagi persoalan yang tidak terjawab....
Dengan mengikuti Kursus ini, anda akan dibukakan RAHSIA arus REZEKI.
  • RAHSIA supaya rezeki terus mengalir.
  • RAHSIA pekerjaan dan perniagaan terus berkembang.
  • RAHSIA menarik energy positif.
  • RAHSIA menarik REZEKI.
  • RAHSIA memperbanyakkan rezeki.
  • RAHSIA hidup Jadi TENANG dan REZEKI LUAS.
  • RAHSIA menarik rezeki cara dalaman dan luaran.
  • RAHSIA kekalkan aliran rezeki.
  • Dan banyak lagi tentang REZEKI.
Kursus ini sangat mudah diikuti. Ianya direka dan dibuat secara santai. Kita tidak perlu melakukan perkara-perkara yang rumit dan menyusahkan. Ianya bekerja secara SEMULAJADI atau FITRAH. Setiap orang mampu melakukannya. Anda lakukan secara santai dan FITRAH. InsyaAllah hasilnya dapat dilihat setiap hari dan terus berkembang. Semuanya amat mudah.

Kursus yang sangat berbaloi dan sangat murah dipasaran.
HARGA  KURSUS YANG PATUT SAYA KENAKAN IALAH RM250.

KINI CUMA RM ??? sila habiskan pembacaan untuk tawaran terbaik ini...

  Di Antara Tajuk-tajuk Kursus 7p.
1-Proses Transformasi Diri.
2-Analisa 7P.
3-Mencipta Hajat Teknik 7P.
4-Mengharmonikan Hidup.(7p dalaman).
5-Doa Sebelum Tidur.
6- Mencipta perasaan harmoni.
7-Teknik Syukur / menarik emosi syukur.
8-Analisa diri (Gabungan otak kiri @ kanan)
9-Latihan Menarik Emosi Syukur - II
10-Jangan diabaikan.
11-Kunci kejayaan (kekayaan).
12-Mencipta Keyakinan.
13-Transformasi Fokus.
14-Teknik 7p luaran.(megnet rezeki luaran).
15-Kesan 7p.
16-Sistem sebab dan akibat.
17-Solusi Otak Kiri.
18-Kenapa Gagal?
19-Kesedaran.
20-Ambil Tindakan.
21-Teknik Menggali Emas Dalam Diri.
22-Kekuatan Doa - I.
23-Kekuatan Doa II.
24-Gelung Kaya @ Gelung 7p.
25-Hukum Law@ Jadi Kaya.
26-Kerjaya.
27-Teknik Doa & Syukur.
28-Keajiban Syukur & Sedekah.
29-Tambahan.
30-Perhatian.

Buku 7p




Ciri-ciri ebook Teknik 7p.
Mudah difahami.
Boleh mula serta merta.
Kesan dapat rasa setelah kali pertama mencuba
Hasil @ kesan dari hari ke hari
Minggu ke minggu
Bulan ke bulan dan seterusnya..
Semakin diamalkan semakin mantap
Siapa pun sdr boleh amalkan
Tidak pakai mentera
tidak pakai wirid
Tidak guna objek
Tak perlu buat perkara yang pelik-pelik
Amalkan secara semulajadi..
Amalkan secara bersahaja..
Tidak bertentangan dengan ajaran Islam.


KELEBIHAN TEKNIK 7P
 
Fikiran semakin tenang
Hati semakin lapang
Rezeki semakin murah
Rezeki semakin terbuka luas
Iman semakin kuat
keyakinan semakin kuat
Hati semakin bersih
niat semakin bersih
Hidup tanpa tekanan
Kebaikan semakin bertambah
Rezeki semakin berkat
Dan lain-lain lagi.
 

Siapa saya? Saya seorang usahawan sepenuh masa. Banyak juga masa saya laburkan untuk membaca, menghadiri seminar, 
berkursus dan mengkaji teknik-teknik terbaik untuk bebas dari masalah kewangan.

Sebelum saya mula praktikkan teknik 7p perniagaan saya tidak berapa stabil. Naik turun, kadang2 cepat untung dan kadang2 turun mendadak (diatas sebab-sebab saya sendiri @tak praktik 7p). Lama juga, saya cuma gunakan teknik 1p sahaja. Hasilnya tak seberapa dan adakalanya ok.

Lalu terilhamlah teknik 7p ni pada tahun 2007. Saya tidak
terus guna pun teknik ini. Saya cuma pakai satu teknik iaitu
teknik 1p sahaja. Perniagaan saya tak naik-naik.

Lama masa saya habiskan dengan keadaan begitu. Lalu terfikir Kenapa aku tak guna saja teknik yang terilham tu (teknik 7p) Dari saat itu saya pun gunakan teknik 7p ini. Alhamdulillah hasilnya sangat memuaskan. Memang kali pertama saya gunakan hasilnya boleh lah diibaratkan sebulan dengan 7p sama dgn hasil setahun dengan 1p.

Sejak dari itu saya mula berkongsi teknik ini kepada orang
rami, sama ada melalui online dan offline. Ada kejayaan kepada mereka yang ikut dan amalkan teknik 7p ini.

Saya terus updatekan isi kandungan dan teknik-tekniknya.
Sehingga sekarang pun saya masih lagi update dan perbaiki
teknik serta menambah teknik-teknik baru dalam pakej kursus
7p ini.

Kursus ini pernah saya buat sehingga yurannya RM150. dan
sekarang saya jadikan ebook. Semua isi saya muatkan dalam
ebook Kuasa 7p Quantum Rezeki.


Sekarang saya rela berkongsi teknik ini pada harga ebook yang
sangat berbaloi dan tidak masuk akal. Ambillah peluang
sebelum saya menukar fikiran.


Rasanya berapa harga ebook yang akan saya tawarkan kepada
saudara?
 


RM150
RM100
RM80

Tidak! cuma RM60 sa..ha..ja..

Kalau harga dah jadi macam ni, saya benar-benar ingin sudara semua memiliki ebook ini. Jika peluang ini saudara tidak ambil... sangat rugi .. dan menyesal tak sudah!

Ebook ini sebanyak 27 muka surat. Info yang sangat padat dan bermanfaat. Kalau nak kira RM60 akan habis dalam sekelip mata saja. Dapatkan ebook ini InsyaAllah bakal mengubah kehidupan saudara. 







KLIK DAFTAR ATAU ORDER NOW UTK TERUS DAPATKAN EBOOK
DAFTAR.

Jika Tidak berpuas Hati Wang Anda dikembalikan Tanpa banyak Soal!!




BLOG